Sporten tijdens/na je zwangerschap kan dat?

zwanger en fitBevallen is topsport

Geregeld krijgen wij de vraag of je kunt sporten tijdens of na je zwangerschap. Het antwoord is: JA, zeker! Het is juist belangrijk om dan te sporten. Bevallen is namelijk topsport! Als je fit en vitaal door je zwangerschap gaat, ben je sneller weer fit bent na je bevalling. En het is ook gezond voor je kindje.

MAMA

Natuurlijk wil je graag gezond en fit blijven tijdens je zwangerschap. En na de bevalling is het fijn om snel terug in shape te komen. Gebaseerd op onze persoonlijke ervaringen hebben we bij Personal Gym een speciaal programma hiervoor voor ontwikkeld: MAMA. Je kunt bij ons blijven trainen tot 32 weken zwangerschap. De oefeningen van MAMA richten zich onder meer op het versterken van je core (rug, buik en bekken) en bekkenbodem.

‘Get in shape’

Back in shape, fit en mooi….. het kan met het “Mommy in Shape” van Personal Gym Overveen met speciale aandachtspunten voor buik, bekken, houding en voeding!
Ook als is het krijgen van een kindje een mooie ervaring voor een vrouw, toch willen ze na de 9 maanden zwangerschap zo snel mogelijk weer afvallen naar een normaal gewicht. Men voelt zich slap, dik en moe. Maar hoe gaat dat in z’n werk na een bevalling? Om zo snel mogelijk na de bevalling weer in shape te komen, kan men het beste niet te lang wachten met bewegen. Vrouwen zijn jaloers op de bekende sterren die na een hele korte periode al weer topfit zijn en waar je niet kunt zien dat zij ooit zwanger zijn geweest. Zij hebben de beschikking over een leger adviseurs op het gebied van voeding, sport en zorg. Voor de gemiddelde vrouw zijn die doelen niet haalbaar. Maar met Personal Gym Overveen en onze gecertificeerde SlimCab/Power Plate trainers komen de doelen wel heel erg dichtbij! Er is nu ook een speciaal programma voor jonge moeders….het Mommy in Shape
Na een intake gesprek maken we een trainingsschema op maat, dit kan al vanaf 4 weken na de bevalling. Maar ook voor mama’s van kleine peuters en die er nog niet aan toe gekomen zijn om weer helemaal ‘in shape’ te zijn, is er een aangepast trainingsschema waarmee ze aan de slag kunnen.

Wat kun je verwachten van het Mommy in Shape programma:

  • duur van het programma: 6 – 12 maanden
  • trainingsduur is ongeveer 50 minuten
  • aandachtspunten zijn
    • rustige opbouw van je conditie
    • kracht en stabiliteit vanaf 6 weken na de bevalling
  • Aandachtspunten van de trainingen
    1. core stability
    2. huidverbetering
    3. vetverbranding
    4. conditie
  • beoogd resultaat
    • vermindering van cm op de je buik en heupzone
    • verhoging van je energieniveau
    • verbeterde core stability

Vraag nu een intake aan!

Ben je geïnteresseerd in een proefles/intake?

Laat dan hiernaast jouw gegevens achter en wij bellen je binnen 1 werkdag terug voor het maken van een afspraak

Voornaam *

Achternaam *

Telefoonnummer *

E-mailadres *